Posted by on 4 lipca 2019

CCA Montréal s CCA (Kanadyjskie Centrum Architektury), międzynarodowe muzeum i ośrodek badawczy, założone przez Phyllis Lambert w 1979 r.
I obecnie w reżyserii Mirko Zardiniego, uruchomiło nową iterację swojej strony internetowej.
Nowa obecność firmy w Internecie została pomyślana jako aktywny projekt redakcyjny, którego celem jest nie tylko rozpowszechnianie samych informacji; raczej zajmie pozycje i.
zorganizowane wokół kilku tematów takich jak.
Planeta jest klientem.
.
Początki cyfrowej.
i.
Technology Sometimes Falls Short.
będzie odzwierciedlać bieżące zainteresowania badawcze CCA.
Ten wywiad z Zardini został przeprowadzony przez Steffena Boddekera (obecnie dyrektora ds.
komunikacji w Columbia University Graduate School of Architecture, Planning and Preservation.
GSAPP), który ma współpracował z CSW jako konsultant ds.
komunikacji i Internetu nadzorujący obecność w Internecie od 2006 r..
CCA MZ: We współczesnej sytuacji jest oczywiste, że wszystkie instytucje – uniwersytety, muzea, biblioteki – muszą zostać ponownie przemyślane.
nie tylko w kontekście geograficznym, jak to miało miejsce do tej pory, ale w znacznie większej skali międzynarodowej.
Biblioteki zmierzają w tym kierunku, a niektóre z nich opracowują bardzo interesujące strategie dostarczania treści w skali światowej.
Instytucja taka jak CCA również musi podążać w tym kierunku: cokolwiek robimy, jest sposobem na wytworzenie nowego dyskursu, nowej treści, nowego materiału do większej dyskusji.
Dla nas wystawa nigdy nie jest celem samym w sobie, publikacja nigdy nie jest celem samym w sobie.
cel sam w sobie.
Więc jaki jest nasz cel.
Aby zbudować nowy dyskurs.
Mamy do czynienia z sytuacją bardzo podobną do tej z pierwszych dziesięcioleci dwudziestego wieku, kiedy współczesna architektura interpretowała problemy tego momentu i proponowała różne sposoby spojrzenia na warunki miejskie, architekturę, budownictwo mieszkaniowe.
Architekci w inny sposób zajęli się kwestiami podniesionymi przez nowe społeczeństwo przemysłowe i nastąpiła rewolucja wartości i postaw.
Dziś mamy do czynienia z podobnym momentem zmiany wartości, różnych sposobów pracy, transformacji społecznej i problemów środowiskowych, a my muszą zbudować nową platformę dla architektury, aby sprostać tym wyzwaniom.
Naszym celem jako instytucji jest budowanie tego dyskursu i oczywiście używamy tradycyjnych narzędzi, w tym wystawy, publikacji, budowania kolekcji w celu odzwierciedlenia tych interesów i rozwijania niektórych badań.
Ale biorąc pod uwagę nową transformację technologiczną, przed którą stoimy, istnieje możliwość rozwinięcia dyskursu w innym miejscu, jakim jest Drugi Budynek .
.
CCA SB: ekspansje i dodatki do muzeów są wszechobecne, ale nie masz ochoty rozszerzać fizycznego śladu CCA w Montrealu.
Zamiast tego, kiedy mówisz o dodaniu drugiego budynku, jest to rozszerzenie w dziedzinie cyfrowej.
W jaki sposób te dwa wchodzą w interakcje.
Drugi budynek to zapowiedź tego, co robimy i możliwość rozwinięcia tej rozmowy w znacznie większej sieci niż ta określona przez lokalizację geograficzną instytucji w Montrealu w Kanadzie.
Jest to rozszerzenie strategii publikacji, ale wyraźnie daje także możliwość szerszej rozmowy w przyszłości.
Ta kwestia została dokonana przez dyrektorów muzeów Sir Nicholas Serota (Tate) i Neila MacGregora (wówczas, British Museum) w rozmowie kilka lat temu, w której zasugerowali nadawanie roli instytucjom, biorąc pod uwagę muzeum jako wydawcy.
Myślę, że to jest bardzo prawdziwe, ale uważam, że to, co jest potrzebne, to nie tylko transmisja: chodzi o budowanie innego rodzaju przestrzeni cyfrowej.
Budujemy ten drugi budynek dla CSW i muszę podkreślić, że jest kwestią budowy budynku, który różni się od pierwszego.
Ten proces zapewni wewnętrzny konflikt, tarcie, ponieważ jednym z ryzyk instytucji jest ustabilizowanie się wokół stałej idei.
A ciągłe tarcie między internetem a fizyczną wolą nieuchronnie pozwala na dalszy rozwój rzeczy.
Najwyraźniej mają wiele wspólnego, ale są inne.
Fizyczny CCA jest rodzajem laboratorium, fabryki lub małego przemysłu, w którym produkujemy pewne rzeczy.
E-publikacje, które stworzyliśmy, strona internetowa, obecność w mediach społecznościowych są elementami tego drugiego budynku, który jest w trakcie budowy w CSW.
.
CCA Wspomniał Pan, że publiczność tego drugiego budynku jest oczywiście na całym świecie.
A co z cechami tej widowni.
do kogo kierujesz dyskurs, który będzie generował.
Jesteśmy instytucją architektoniczną, więc nasza międzynarodowa publiczność jest głównie związana z dziedziną architektury i szuka nas w dyskursie architektonicznym.
A kiedy mówię o architekturze, obejmuję urbanistykę, planowanie, miasta, fotografię, architekturę krajobrazu, geografię.
wszystko, co wiąże się w niektórych wa
[przypisy: tamagotchi allegro, średnice rur miedzianych, mrówka radomsko ]

Powiązane tematy z artykułem: mrówka radomsko średnice rur miedzianych tamagotchi allegro

Posted by on 4 lipca 2019

CCA Montréal s CCA (Kanadyjskie Centrum Architektury), międzynarodowe muzeum i ośrodek badawczy, założone przez Phyllis Lambert w 1979 r.
I obecnie w reżyserii Mirko Zardiniego, uruchomiło nową iterację swojej strony internetowej.
Nowa obecność firmy w Internecie została pomyślana jako aktywny projekt redakcyjny, którego celem jest nie tylko rozpowszechnianie samych informacji; raczej zajmie pozycje i.
zorganizowane wokół kilku tematów takich jak.
Planeta jest klientem.
.
Początki cyfrowej.
i.
Technology Sometimes Falls Short.
będzie odzwierciedlać bieżące zainteresowania badawcze CCA.
Ten wywiad z Zardini został przeprowadzony przez Steffena Boddekera (obecnie dyrektora ds.
komunikacji w Columbia University Graduate School of Architecture, Planning and Preservation.
GSAPP), który ma współpracował z CSW jako konsultant ds.
komunikacji i Internetu nadzorujący obecność w Internecie od 2006 r..
CCA MZ: We współczesnej sytuacji jest oczywiste, że wszystkie instytucje – uniwersytety, muzea, biblioteki – muszą zostać ponownie przemyślane.
nie tylko w kontekście geograficznym, jak to miało miejsce do tej pory, ale w znacznie większej skali międzynarodowej.
Biblioteki zmierzają w tym kierunku, a niektóre z nich opracowują bardzo interesujące strategie dostarczania treści w skali światowej.
Instytucja taka jak CCA również musi podążać w tym kierunku: cokolwiek robimy, jest sposobem na wytworzenie nowego dyskursu, nowej treści, nowego materiału do większej dyskusji.
Dla nas wystawa nigdy nie jest celem samym w sobie, publikacja nigdy nie jest celem samym w sobie.
cel sam w sobie.
Więc jaki jest nasz cel.
Aby zbudować nowy dyskurs.
Mamy do czynienia z sytuacją bardzo podobną do tej z pierwszych dziesięcioleci dwudziestego wieku, kiedy współczesna architektura interpretowała problemy tego momentu i proponowała różne sposoby spojrzenia na warunki miejskie, architekturę, budownictwo mieszkaniowe.
Architekci w inny sposób zajęli się kwestiami podniesionymi przez nowe społeczeństwo przemysłowe i nastąpiła rewolucja wartości i postaw.
Dziś mamy do czynienia z podobnym momentem zmiany wartości, różnych sposobów pracy, transformacji społecznej i problemów środowiskowych, a my muszą zbudować nową platformę dla architektury, aby sprostać tym wyzwaniom.
Naszym celem jako instytucji jest budowanie tego dyskursu i oczywiście używamy tradycyjnych narzędzi, w tym wystawy, publikacji, budowania kolekcji w celu odzwierciedlenia tych interesów i rozwijania niektórych badań.
Ale biorąc pod uwagę nową transformację technologiczną, przed którą stoimy, istnieje możliwość rozwinięcia dyskursu w innym miejscu, jakim jest Drugi Budynek .
.
CCA SB: ekspansje i dodatki do muzeów są wszechobecne, ale nie masz ochoty rozszerzać fizycznego śladu CCA w Montrealu.
Zamiast tego, kiedy mówisz o dodaniu drugiego budynku, jest to rozszerzenie w dziedzinie cyfrowej.
W jaki sposób te dwa wchodzą w interakcje.
Drugi budynek to zapowiedź tego, co robimy i możliwość rozwinięcia tej rozmowy w znacznie większej sieci niż ta określona przez lokalizację geograficzną instytucji w Montrealu w Kanadzie.
Jest to rozszerzenie strategii publikacji, ale wyraźnie daje także możliwość szerszej rozmowy w przyszłości.
Ta kwestia została dokonana przez dyrektorów muzeów Sir Nicholas Serota (Tate) i Neila MacGregora (wówczas, British Museum) w rozmowie kilka lat temu, w której zasugerowali nadawanie roli instytucjom, biorąc pod uwagę muzeum jako wydawcy.
Myślę, że to jest bardzo prawdziwe, ale uważam, że to, co jest potrzebne, to nie tylko transmisja: chodzi o budowanie innego rodzaju przestrzeni cyfrowej.
Budujemy ten drugi budynek dla CSW i muszę podkreślić, że jest kwestią budowy budynku, który różni się od pierwszego.
Ten proces zapewni wewnętrzny konflikt, tarcie, ponieważ jednym z ryzyk instytucji jest ustabilizowanie się wokół stałej idei.
A ciągłe tarcie między internetem a fizyczną wolą nieuchronnie pozwala na dalszy rozwój rzeczy.
Najwyraźniej mają wiele wspólnego, ale są inne.
Fizyczny CCA jest rodzajem laboratorium, fabryki lub małego przemysłu, w którym produkujemy pewne rzeczy.
E-publikacje, które stworzyliśmy, strona internetowa, obecność w mediach społecznościowych są elementami tego drugiego budynku, który jest w trakcie budowy w CSW.
.
CCA Wspomniał Pan, że publiczność tego drugiego budynku jest oczywiście na całym świecie.
A co z cechami tej widowni.
do kogo kierujesz dyskurs, który będzie generował.
Jesteśmy instytucją architektoniczną, więc nasza międzynarodowa publiczność jest głównie związana z dziedziną architektury i szuka nas w dyskursie architektonicznym.
A kiedy mówię o architekturze, obejmuję urbanistykę, planowanie, miasta, fotografię, architekturę krajobrazu, geografię.
wszystko, co wiąże się w niektórych wa
[przypisy: tamagotchi allegro, średnice rur miedzianych, mrówka radomsko ]

Powiązane tematy z artykułem: mrówka radomsko średnice rur miedzianych tamagotchi allegro