Posted by on 27 czerwca 2019

Czynnikiem o zasadniczym znaczeniu jest zmiana konstrukcji opony. Niepowodzenia, jakich doznano, były spowodowane głównie wytwarzaniem się w oponie dużych ilości ciepła podczas jej -pracy; wywierało to ujemny wpływ na bawełnę znajdującą się w karkassie oraz w ścianach bocznych i powodowało szybkie niszczenie opony. Stwierdzono jednak, że opony, których karkassa jest wykonana ze sztucznego jedwabiu, są znacznie trwalsze, co przypisuje się większej odporności sztucznego jedwabiu na działanie ciepła. Dzięki tej własności sztuczny jedwab znajduje coraz szersze zastosowanie przy produkcji opon, szczególnie tam, gdzie są narażone na ciężką pracę. Sztuczny jedwab w temperaturze 1050C wykazuje taką samą trwałość jak bawełna w temperaturze 750C. Wydaje się, że użycie sztucznego. jedwabiu razem z kauczukiem syntetycznym pozwoli usunąć wiele trudności, na jakie się obecnie napotyka. Killiffer przedstawia to zagadnienie w sposób następujący: Konstruktorzy opon badają obecnie możliwości zastosowania kilku nowych produkowanych obecnie odmian kauczuku syntetycznego oraz nowych tkanin wzmacniających. Wykazana już, że metody stosowane w technologii kauczuku plantacyjnego, które przyzwyczajana się stosować da kauczuków syntetycznych, nie są w stanie wyzyskać wszystkich możliwości. [podobne: mrówka radomsko godziny otwarcia , mrówka prudnik , ramki na zdjęcia allegro ]

Powiązane tematy z artykułem: mrówka prudnik mrówka radomsko godziny otwarcia ramki na zdjęcia allegro